PØM Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Er det noen norske guilder på daggerspine som det ikke er noen minimum lvl på? Jeg er i en nå, men her skal de under lvl50 bli kicka. Men med en gang du er i lvl 50 og oppover kan du bli med igjen. Jeg har nettopp startet en ny mage som er lvl 14 nå, og klarer ikke å bli lvl 50 innen fristen. Derfor lurer jeg på om det er noen guilder på daggerspine uten minumum lvl?
mobilfreek Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 du kunne jo blitt lvl 60 og joina syngery. mange som har fullt epic omtrent. de har tatt ned ragnaros
uberhunter Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Og du tror de tar inn fler medlemmer enn det de trenger? Tviler sterkt på at du kommer inn i noen av de store horde-guildene på daggerspine (lucky mer er allerede med i en av dem )
Maynard James Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 er du horde kan du få joine Black Seeds, msg meg. gjeng me 30+++, 3 lvl 60 nå, og det blir flere
PØM Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Oi jeg klarte jo seff å glemme og si hva jeg var. Jeg er en Gnom mage
shizz kebab Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jeg er en lvl 16 Orc Rogue, kan jeg joine Black Seeds?? Hva heter du? Endret 8. juni 2005 av shizz kebab
mobilfreek Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg er en lvl 16 Orc Rogue, kan jeg joine Black Seeds??Hva heter du? lvl rec 30 sa han vis du leser tråden nøye
Sinnsro Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg er en lvl 16 Orc Rogue, kan jeg joine Black Seeds??Hva heter du? lvl rec 30 sa han vis du leser tråden nøye og leser man enda mer nøye ser man at det ikke står noe om req
Irons Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Norske guild på daggerspine som jeg vet om, eller skandinaviske iaf. -Netherwist (lvl 50 req tror jeg) -In exelis (eller noe) -Forte (tar ikke inn flere, de har nettopp tatt ragnaros) -Light Guardians (eller bare Gardians, må være 55+ og ha muligheten til å spille en del, de driver vel med endgame nå) Sånn utover dette er det jo masse små guilds, bli høyere level først, groupe med folk, kanskje du får muligheten til å bevise deg litt, lettere å joine ett annet guild da :-) \\Sp33D
Taykun Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 du kunne jo blitt lvl 60 og joina syngery. mange som har fullt epic omtrent. de har tatt ned ragnaros Synergy er jo en gjeng med lamere. At mange har fullt epic? Har hørt fra folk jeg kjenner på horde-siden at det meste noen har er 4 deler av samme epic set. Og det er ytterst få som har så mye. Joda, de tok ned ragnaros, første på serveren, godt jobba det... Til "the_real_Sp33D". Forte er ikke en norsk guild? Er bare noen få norske der så vidt jeg vet. (tar ikke inn folk uansett) In exelsis-eller-noe tar vel inn alle som vil joine. De sier de har 200 medlemmer eller hva det var, og hyler enda i IF etter flere. Guardians, skandinavisk guild, trodde ikke de heller tok inn flere. Netherwist har som mål å greie MC, så de rekrutterer bare høylvl folk trodde jeg.
uberhunter Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Haha taykun, du er pokker meg patetisk. Synergy er ikke en gjeng med lamere, alle folka jeg snakker med der er utrolig greie. Du spiller til og med alliance, hva gir deg da rett til å si det? "de ganket meg en gang jeg skulle til ubrs11!!!11oneone!! lamers." patetisk. Dessuten så er det ikke bare visse personer som får looten, de brukte vanlig MC lootsystem som alle andre, så slutt å kvin... (btw vindigo har hele cenarion settet + tier2 hjelm, ikke bare 4 deler )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå