Gå til innhold

Liquid Edition og overganger


Anbefalte innlegg

Har prøvd meg litt frem i LE og begynner å bli mer og mer fornøyd med programmet (bruker ver 5.50, build 1861). Det var tyngre å komme i gang med enn Studio 8/9, men nå føler jeg at jeg begynner å få litt kontroll :cool:

 

Men jeg sliter litt med å få til overganger.

 

Jeg legger inn klipp og setter inn overganger mellom klippa, men de vil ikke fungere.

 

Har noen slitt med det samme og kanskje funnet en løsning på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er jo slik jeg gjør det. Jeg legger klippene etter hverandre og drar og slipper overgangseffekten i overgangen mellom de to klippene.

 

Men det vil ikke virke :blush:

 

Har lurt litt på om det har noe med Windows2000 å gjøre. Burde kanskje gå over til XP?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja, det er jo slik jeg gjør det. Jeg legger klippene etter hverandre og drar og slipper overgangseffekten i overgangen mellom de to klippene.

 

Men det vil ikke virke :blush:

 

Har lurt litt på om det har noe med Windows2000 å gjøre. Burde kanskje gå over til XP?

Du må jo se på systemkravene til LE, så finner du ut om den takler 2000 :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja, det er jo slik jeg gjør det. Jeg legger klippene etter hverandre og drar og slipper overgangseffekten i overgangen mellom de to klippene.

 

Men det vil ikke virke :blush:

 

Har lurt litt på om det har noe med Windows2000 å gjøre. Burde kanskje gå over til XP?

Har du sjekket om den har rendet? Hvis du dobbelt klikker på rendinga nede til høyre og så huker av "include yellow slices". Det må jeg noen ganger gjøre flere ganger for at hele filmen skal gå feilfritt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...