Islanbadsj Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har netopp lastet ned CT-mod, men passer denne til EU versionen? Ser bare at det står en kommentar lengre nede på den siden at den ikke virker. Hvordan innstalerer jeg denne moden? Er det lov å bruke denne av Blizzard? Gidder ikke å få en sletta accounten min. Er dette en bra addon, eller burde jeg gå for en annen?
-jH Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Denne skal passe fint den! Bruker den selv, og det er bare å legge den i Interface/Addon mappen. Da skal den være ferdig "installert," null problemer hos meg. Vet dessverre ikke hva som er problemet med din. Ja, den er helt "lovlig". Blizzard skal ha godkjent den, og accounten min står fortsatt... og ja, jeg føler at CTmod er en ganske god addon. Nå kan jo ikke jeg uttale meg fullt og helt, siden jeg enda ikke har prøvd alle disse andre som Cosmos osv. CTmod har jo mange kjekke features, men orker ikke å forklare alle her. Gå inn på CTmod sin hjemmeside og les litt om alt her. Prøv også å heller laste den ned herfra, og reinstaller. Her får du også fatt i litt ekstra CT-addons hvis det frister...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå