Gå til innhold

Faktura template i Word.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om denne er posta i riktig kategori, bare så det er sagt.

Men til saken. Jeg og noen venner skal holde et dataparty og nå som vi begynner å få noen påmeldte er det jo på tide å sende ut fakturaer. Så jeg var i banken, å fikk 150 fakturaer i a4 format. Han jeg fikk dem hos forsikret meg om at disse kunne legges i printern å skrives rett ut.

Men, jeg finner ikke en template i word for fakturaer. Derfor lurte jeg om noen her kunne hjelpe meg med å finne, eller fortelle meg om Word faktisk har en slik template, godt gjemt nede i programmet.

Takk for all hjelp.

Pasient

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes et par fakturamaler for Excel men ingen for Word direkte fra Microsoft. Det enkleste vil nesten være å lage en selv, for eksempel med å bruke utskriftsfletting til å legge inn navn etc.

Skrevet

Nå skulle jeg være snill og si at jeg har et faktura template til word jeg kunne sende, men ser ikke ut som jeg finner det. Men burde være fort å ta et søk og finne på net.

Kan se litt mer rundt om i rotet på maskina og se om jeg finner det men...

Skrevet

FunC: Jeg har letet overalt på nett, å det eneste jeg fant var et dansk program som koster penger. Men om du finner den templaten så blir jeg veldig glad.

Skrevet

Ja, fant ikke akkurat den jeg mente jeg skulle ha, men fant en annen på en gammel disk her, tror den skal funke og. Er no macrofunksjon og greier. Har ikke testa den selv så kan ikke gå god for den.

Ellers vet jeg at det skal finns no norsk gratisprogram for håndtering av fakturaer, med database og greier slik at man har oversikt over hvem som har betalt osv..

La det inn til gammlingen og det virka helt greit. Men husker selvfølgelig ikke hva det heter :roll:

faktura.dot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...