rtl Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har en lvl40 Tauren Druid på Silvermoon og ønsker meg sterkt Illusionary Rod. Er det noen som vil være med å farme denne? Jeg bruker prowl og sniker meg inn så hvis du er druide eller rogue så burde det gå veldig raskt. Send meg et whisper hvis du er vil være med. Jolark <Natures Wrath>
nord Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har en lvl40 Tauren Druid på Silvermoon og ønsker meg sterkt Illusionary Rod. Er det noen som vil være med å farme denne? Jeg bruker prowl og sniker meg inn så hvis du er druide eller rogue så burde det gå veldig raskt. Send meg et whisper hvis du er vil være med. Jolark <Natures Wrath> du spør bare om noen i guildet ditt vil hjelpe deg med å ta Arcanist Doan, så møter du dem utenfor SM. tar ikke så lang tid.
Blakken Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Denne Staffen er latterlig lett farme seg til. Det er alltid noen som er LFG i SM og lett å få guppe iallefall som Druid.
rtl Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Jippi, fikk hjelp av en lvl41 druid og staven droppa Han bruker fortsatt Crescent Staff så jeg skal hjelpe han senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå