Gå til innhold

Trenger et program til å lage lister

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger et program til å lage lister. Først og fremst lister over personer og firmaer jeg skal lage. Adresseboken under Tilbehør i XP funker jo greit, men vil gjerne prøve noe annet. Må også gå ann å søke etter f. eks. navn eller mail i programmet.

Takk :)

Endret av yrjan
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til hvilket formål? Egen oversikt? Isåfall: er det bare for å ha oversikten på PCen hos deg selv, i utskrevet form og/eller på web? Er det store lister? Små lister? Noen spesielle krav du har som for eks. mulighet til å definere kolonner selv, sortering, søking osv.? Hvis det bare er snakk om en adressebok, kan du jo bare bruke et eller annet e-postprogram, naturligvis, men jeg får inntrykk av at du er ute etter noe mer?

Endret av Dommedagsprofet
Skrevet (endret)
Til hvilket formål? Egen oversikt? Isåfall: er det bare for å ha oversikten på PCen hos deg selv, i utskrevet form og/eller på web? Er det store lister? Små lister? Noen spesielle krav du har som for eks. mulighet til å definere kolonner selv, sortering, søking osv.? Hvis det bare er snakk om en adressebok, kan du jo bare bruke et eller annet e-postprogram, naturligvis, men jeg får inntrykk av at du er ute etter noe mer?

Det kommer til å bli relativt store lister ja. Bør gå ann å definere kolonner selv og å søke. Det må også gå ann å sende en mail til alle på listen. Håper noen har noen forslag :)

Endret av yrjan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...