adsfiklam Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Trenger et program til å lage lister. Først og fremst lister over personer og firmaer jeg skal lage. Adresseboken under Tilbehør i XP funker jo greit, men vil gjerne prøve noe annet. Må også gå ann å søke etter f. eks. navn eller mail i programmet. Takk Endret 4. juni 2005 av yrjan
Dommedagsprofet Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Til hvilket formål? Egen oversikt? Isåfall: er det bare for å ha oversikten på PCen hos deg selv, i utskrevet form og/eller på web? Er det store lister? Små lister? Noen spesielle krav du har som for eks. mulighet til å definere kolonner selv, sortering, søking osv.? Hvis det bare er snakk om en adressebok, kan du jo bare bruke et eller annet e-postprogram, naturligvis, men jeg får inntrykk av at du er ute etter noe mer? Endret 4. juni 2005 av Dommedagsprofet
adsfiklam Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 (endret) Til hvilket formål? Egen oversikt? Isåfall: er det bare for å ha oversikten på PCen hos deg selv, i utskrevet form og/eller på web? Er det store lister? Små lister? Noen spesielle krav du har som for eks. mulighet til å definere kolonner selv, sortering, søking osv.? Hvis det bare er snakk om en adressebok, kan du jo bare bruke et eller annet e-postprogram, naturligvis, men jeg får inntrykk av at du er ute etter noe mer? Det kommer til å bli relativt store lister ja. Bør gå ann å definere kolonner selv og å søke. Det må også gå ann å sende en mail til alle på listen. Håper noen har noen forslag Endret 4. juni 2005 av yrjan
adsfiklam Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Microsoft Access er fin til dette Skal prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå