Jihadinmymind Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har nå lagt til min gmail på msn, jeg får ikke skiftet nick siden jeg må bekrefte mailen min. Noen som vet hvordan jeg gjør dette?
Jihadinmymind Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Jepp, er på msn, det står bare adressen min som nick og bak står det email ikke bekreftet...
Jihadinmymind Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 neinei, jeg skal bare bekrefte den på en eller annen måte som jeg ikke finner ut av.. flere av mine venner har gmail, nå må jeg bare få denne bekreftet...
[NO]Eagle Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 neida, du må berre bekrefte mail-adressa hos microsoft passport..
Jihadinmymind Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Gjort det nå og det funker, nå er det et nytt problem. Jeg trykker på mail ikonet på msn, da kommer jeg i outlook og der står det at jeg ikke har noen mailer. Logger jeg på www.gmail.com ser jeg mailene mine... Noen som vet hvorfor jeg ikke får sett mailene mine når jeg entrerer outlook?
Jihadinmymind Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 (endret) Niks, hvordan gjør jeg dette?Prøvd å stille in nå, men jeg kommer til denne menyen: (se bilde) Hva skal jeg stille på her? Jeg bruker gmail... Taker for hjelp! Endret 5. juni 2005 av Jihadinmymind
zokra Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Les her: http://gmail.google.com/support/bin/answer...13276&topic=194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå