AndrewL Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hei ! Jeg gikk til innkjøpt av Asus A8V-Deluxe og AMD 64 3500+ Venice Core Siden A8V-Deluxe agp og 4 dimm banker mente jeg at kortet var et greit kjøp. Hovedkortet lyser grønt , noe som indikerer ingen feil . men skjermen forblir bare svart . Har teste flere forskjellige oppset . bare 1 minne brikke på hovedkortet i de forskjellige dimm bankene , resatt cmos . Bare hatt gfx kort i sammen med minne . etc etc .Kommer ikke noe out fra kabinett speakern noe det skulle ha gjort hvis det var noe gale . Lest på forumet til asus ang hovedkortet er flere med samme problem. Men lurer på om det er noen her på forumet som har hatt problemt og klart å ordne det. mvh Andrew
henny Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Noen kort må først bios flashes med eldre cpu. Bios støtter ikke venice..
efikkan Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Bios støtter heller ikke winchester, men jeg slapp å oppdatére BIOS fordi. (Jeg har samme hovedkort) Det står i brukemanualen hva lyset betyr, jeg husker ikke i farten. Har du koblet til alle tre strømledningene til hovedkortet?
AndrewL Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 (endret) Bios støtter heller ikke winchester, men jeg slapp å oppdatére BIOS fordi. (Jeg har samme hovedkort) Det står i brukemanualen hva lyset betyr, jeg husker ikke i farten. Har du koblet til alle tre strømledningene til hovedkortet? 3 ? hmm nei bare 2 , bør lese manualen engang til jeg da Joa har kobla alle dem "3" på 12 / 20 pins og den pwr fan greia ja Det henny sier har slått meg men kjenner ingen med amd socket 939 i bergen :| desverre . Endret 4. juni 2005 av AndrewL
efikkan Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Bios støtter heller ikke winchester, men jeg slapp å oppdatére BIOS fordi. (Jeg har samme hovedkort) Det står i brukemanualen hva lyset betyr, jeg husker ikke i farten. Har du koblet til alle tre strømledningene til hovedkortet? 3 ? hmm nei bare 2 , bør lese manualen engang til jeg da Muligens at jeg tar feil. Jeg las feil, jeg trodde du hadde A8N.
AndrewL Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Vil ikke bumpe tråden men ville bare informere at NetShop.no skaffet meg ny bios helt gratis uten noe som helst tress . Og har ikke kjøpt hovedkortet der TAKK !
WinchesterAmd64 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Vil ikke bumpe tråden men ville bare informere at NetShop.no skaffet meg ny bios helt gratis uten noe som helst tress . Og har ikke kjøpt hovedkortet der TAKK ! Korleis skaffa du deg biosen på netshop.no? Eg har samme problem me asus a8v deluxe hovedkortet mitt, men eg har winchester cpu.
AndrewL Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Vil ikke bumpe tråden men ville bare informere at NetShop.no skaffet meg ny bios helt gratis uten noe som helst tress . Og har ikke kjøpt hovedkortet der TAKK ! Korleis skaffa du deg biosen på netshop.no? Eg har samme problem me asus a8v deluxe hovedkortet mitt, men eg har winchester cpu. Vel snakket med kunde senteret deres fikk beskjed om at det var bare til å sende inn den gamle til flashing . men fikk ikke samme brikke tilbake vel å merke Den boota rett opp uten problemer , kjøpte meg faktisk en winne siden det stod på siden til asus at den skulle boote opp . men funket ikke . sendte mailen min hit [email protected] forklarte at jeg hadde kjøpt den hos en konkurent av dem men den butikken er ikke så mye å skryte av så Geir på kundesenteret sa bare : send den inn dette fixer vi . Så noen uker seinere er alt fiksa
WinchesterAmd64 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Kva eldre cpu går det an å bruke med Asus A8v deluxe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå