Gå til innhold

Sykt Raid mot SW (Deathwing)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i duskwood. Hørte rykter om et raid på vei til SW. Så jeg stakk seff til SW. Plaserte meg rett utenfor bymuren. Og plutselig. Et helt enormt raid. Har aldri sett maken til raid. Vil tro at det var ca 100 horde. Mesteparten på mount. Kunne bare se lvl på 2! av de jeg møtte. Tok en hel haug med screenshots. Men åssen gjør jeg om formatet på det fra TGA til JPG, GIF (whatever)? Dette er det eneste screenshotet jeg kan legge ut, ettersom det er gjort på god gammeldags måte.

Raid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ble gjordt rett etter at Sacrilege og Mist hadde tatt knekken på Onyxia :) Jeg hadde vært med hadde det ikke vært for at jeg var i ZF med en gjeng.

Skrevet (endret)

Og i tilleg 100 alliance kom seg i all hast til SW, for å forsvare/observere... Tro det eller ei, men jeg døde bare en gang. En hvilken som helst horde kunne bare prikket meg på ryggen, og jeg ville daua

Endret av Tubbytazz
Skrevet

Zenedar var fullt av lag igår, og alt p.g.a ett STORT raid på SW, men seff når jeg kom ned så var det bare små rester igjen av horde :p

Skrevet (endret)

Ops, my bad! Feil server... Men vi hadde faktisk raid på SW i går vi også, gøyalt det og. Mye folk...

Endret av ObliVioN =]
Skrevet
Heh, det var det jeg trodde. Hørte det av en kamerat i går kveld, og at hele serveren crashet.

Velvel, gratulerer til alle nordmenn som var med :)

Hele serveren gikk ikke ad-dundas. Jeg fortsatte å spille mens maaange gikk offline :)

Skrevet
Go horde! Killem all! :D

Var raid i sw på Daggerspine her om dagen, men de blei most.

GG til alle UD rogues som møtte opp...

Skrevet
Og i tilleg 100 alliance kom seg i all hast til SW, for å forsvare/observere... Tro det eller ei, men jeg døde bare en gang. En hvilken som helst horde kunne bare prikket meg på ryggen, og jeg ville daua

Nei, dem kune ikke det, siden dem er i et alliance område, og da er DU nødt til å angripe før du selv kan bli angrepet.

Skrevet

Var raid i IF igår med,hordane kom seg ikkje lengre enn til gaten før det var pakket med allianse til alle kanter.Nøken horde prøvde å gjemme seg,men da gjekk vi å jakta på dei :p

Skrevet

Har Magni Bonzebeard noen gang blitt drept egentlig, bortsett fra midt på morningen?

IF har aldri blitt raidet mens jeg har vært online på zenedar vertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...