Croket Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Etter en formatering, får jeg ikke tatt i bruk de gamle adressene jeg hadde. Jeg tok backup av pst-filen og har deretter importert denne inn i Outlook 2003. Det rare er at i Outlook 2003 kommer alle adressene opp som kontakter, men hvis jeg prøver å skrive en mail og legge inn en adresse i denne mailen, kommer det opp en feilmelding som følger: "Kan ikke vise adresselisten. Kan ikke åpne kontaktmappen tilordnet denne adresseboken. Den kan være flyttet eller slettet, eller du ikke har tilgang til den. Hvis du vil ha info om hvordan du fjerner mappen fra Outlook-adresseboken, se Hjelp for Microsoft Office Outlook." Jeg har problemer med å se hvor feilen ligger, er det noen som kan gi meg noen tips på hva som er galt?
kjeklulf Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Høyreklikk på Kontakter-mappen i mappelisten og velg Egenskaper -> Outlook-adressebok. Hak av for Vis denne mappen som en adressebok for e-post.
smea Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Høyreklikk på Kontakter-mappen i mappelisten og velg Egenskaper -> Outlook-adressebok. Hak av for Vis denne mappen som en adressebok for e-post. 4293689[/snapback] Har samme problemet..Har gjort det du sa, og nå viser det TO adressebøker som jeg kan velge mellom. Problemet er at den bare bruker den gamle, den som ikke har noen i seg. Jeg vil gjerne at den skal bruke den som ligger på Outlook-treet, som heter Kontaker. Kan jeg bare fjerne den gamle adresseboka, uten at dette går utover kontaktene mine?
smea Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Never mind, fant ut av akuratt det problemet! Men nå henter ikke Outlook navnene automatisk når jeg skriver de første bokstavene.. Før var det slik at jeg skrev f.eks. And... så kom den opp med alle som begynte på And. Noen som har peiling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå