Nesnah Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 på mitt ASUS A8N-SLI DELUXE socket 939 hovedkort bråker viften bare mer og mer for hver dag som går... så jeg lurer på om det er noen som vet hvordann jeg kan skifte viften og hvilken vife jeg kan bruke..??
The_Darkness Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Denne er veldig stillegående og kjøler bra.. hvertfall hvis du kliner på en dose av Dette!
gaardern Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Tror han spør etter chip-set vifte, ettersom den er kjent som "vepsen" på disse hovedkortene, den viften som The_Darkness poster er en CPU-vifte...
Nesnah Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 ja...det er chipset-viften jeg mener...glemte bare å skrive det...
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hadde du satt den CPU kjøleren på chipsettet hadde du i alle fall ikke hatt problemer med for varmt chipset
Obix Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Kom over denne chipsetkjølen fra Akasa. Størrelsemessigt så bør den passe greit på A8N kortet. Her har du en test av nevte kjøler.
brannmann_en Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har kjøpt en vifte fra swiftec. Den er på 18 db. Passer Asus A8N-SLI. Link til Vifte følger.....................http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6739. Litt dyr men skal være meget stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå