Dragev Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvor i huleste er det blitt av min acces key til Guild Wars? Jeg fikk spillet i dag og instaleringen gikk helt greit. Men da jeg skulle lage en account kunne jeg jo ikke finne den svartens keyen. De sier på Guldwars.com at den skal være i boksen som spillet kom i, du må bare skrape vekk noe sikkerhets embalasje greie. Men den er der ikke. Hvor er min GW access key? Hjelp!
Kanetheheatsink Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) ops EDIT: Dobbelt Endret 2. juni 2005 av magubrothers
Laserlasse Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Bakpå ene cd-esken, skrap av sølvbelegget og find lykketallet ditt.
Glipp Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Bakpå ene cd-esken, skrap av sølvbelegget og find lykketallet ditt. var ikke noe sølvbelegg som måtte skrapes av til meg.. var en lappe som jeg måtte riva av endene på, så åpne den.. og der var den
Elendil Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Rett *Magnus*. Security card heiter det. Keyen står inni.
Laserlasse Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Ah - mulig skrapeloddet kun var ved Collectiors Edition.
havfal Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ah - mulig skrapeloddet kun var ved Collectiors Edition. Jeg hadde også skrapelodd, men det var ikke collectors
Glipp Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Ah - mulig skrapeloddet kun var ved Collectiors Edition. Jeg hadde også skrapelodd, men det var ikke collectors Bestillt fra utlandet eller noe sånt ?
havfal Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ah - mulig skrapeloddet kun var ved Collectiors Edition. Jeg hadde også skrapelodd, men det var ikke collectors Bestillt fra utlandet eller noe sånt ? Space World på Trondheim Torg, noe jeg vil kalle innland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå