G-E-T Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Noen som har erfaring med eller vet om et bra hovedkort til max 700-800 kr ? Må ha socket 478....
Morten K Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Dette Abit IC7-G er et bra og billig kort. Merk deg ta det er et Demo1 kort. Endret 2. juni 2005 av Morten K
G-E-T Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Hmmmm.. ser ut som et rimelig fett HK, men jeg vet ikke om jeg føler meg helt trygg på sånne demo varer...
ManagHead Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvorfor ikke det? Du har akkurat samme rettighetene og garantiene!
Morten K Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hmmmm.. ser ut som et rimelig fett HK, men jeg vet ikke om jeg føler meg helt trygg på sånne demo varer... Jeg kjøpte et demo1 hovedkort selv for et par uker siden. Det så helt nytt og uåpnet ut. Jeg har ikke hatt et eneste problem med det. Kjøp demo1 kort ikke demo. Hvis du kjøper demo,så får du som oftest bare hovedkortet og ikke tilbehøret.
G-E-T Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 (endret) ok... inneholder drivere, flatkabler og manual. (IO shield, brackets o.l. mangler) hva er forresten IO shield og brackets ? Endret 3. juni 2005 av G-E-T
Morten K Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 ok... inneholder drivere, flatkabler og manual. (IO shield, brackets o.l. mangler)hva er forresten IO shield og brackets ? Jeg fikk både IO shield og brackets med kortet jeg kjøpte selv om det sto at det ikke følger med. Det følger mest sannsynlig med ditt kort også. Slik ser en bracket ut. IO shield er en slik:
G-E-T Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Ok.. tusen takk for hjelpen tror jeg går for det demo1 kortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå