Donald Duck Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hallo godtfolk:) Kjøpte meg Nintendo 64 med mario og noen andre fete spill (back to the good old days:P) å plugga denne inn i min 32" crt-skjerm med flatt billedrør å finner ut at spilla ser skikkelig "crappy" ut. Så stikker jeg opp til min bestemor som har en litt mindre (21" ellerno) og tester å spille litt 64 der og finner ut at spillet ser mye bedre ut! Så kommer spørsmålet *trommevirvel*: Hvis jeg kjøper en sånn Multipurpose VGA Adapter så jeg kan koble Nintendo 64`en min til LCD skjermen min, vil det se bra ut da? Eller ser N64 spill kun bra ut på 5 år gamle 50/Hz tv`er? Litt kjipt å måtte plage bestemor med å sitte oppe hos hu å spille Mario (NEI BESTEMOR! NÅ SKAL JEG SPILLE!!! DU KAN LEKE MED BESTEFAR )
Donald Duck Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Anyone! Noen som har testa ut dette? Gidder ikke kjøpe sånn vga adapter hvis det viser seg å værra like dårlig:S men har lyst til å spille mario 64:D (uten å stikke opp til bestemor såklart:P)
Snaper Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Er det veldig dårlig? Alt for dårlig? Kan ha noe med oppløsningen å gjøre (tror jeg). Dette er ikke helt mitt felt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå