IceHunter Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hei! jeg lurte på hvordan brenner jeg ut disse filene så jeg kan se dem på en DVD spiller? jeg har et bilde av filene som vedlagt fil ! det er: VOB-fil BUP-fil IFO-fil
Montag Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Last ned demoversjon av Nero 6 eller Elby Clone DVD.
IceHunter Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 jeg har nero 6! jeg har prøvd å brenne det ut der! da får jeg audio_TS å video_TS mappe men det funker ikke! kan jeg lage disse filene om til et ISO. image?hvordan?
zeltex Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Alle de filene skal i mappen VIDEO_TS. da funker det uten problem.
IceHunter Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Alle de filene skal i mappen VIDEO_TS. da funker det uten problem. okey greit! jeg har fått d til nå brukte dvdclone2 eller hva det heter;) takk for hjelpa!
IceHunter Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 jeg har en ting til jeg lurer på! hvordan brenner jeg ut disse filene elle hvordan om koder jeg dem til AVI eller mpg eller noe sånn?! det står ingen plass hva fil type det er det står bare filtype: 01-fil osv. til 50!(det er 50 filer) hva kan jeg gjør? blir gla får den hjelpen jeg kan få!=P
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 1. Feilpostet. 2. Trådstarter spør etter hjelp med piratkopiert materiale. Advarsel utdeles, tråd stenges.
Anbefalte innlegg