milkshake1 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Når eg trykker på Hjelp og støtte i start-menyen... så får eg opp feilmeldingen: Finner ikke marscore.dll.... Program til å fikse slikt?? eller berre til å repare med windows-cd`n? Har hatt ein del trøbbel med dll-filer oppgjennom...
efikkan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Søk i google, det gjør jeg så snart jeg trenger en dll-fil.
RazAquato Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 (endret) fint at man forklarer at google finnes.... Glem det, og gjør heller følgende: klikk Start, velg Kjør/Run i vinduet som kommer opp, skriver du følgende: sfc /scannow Windows vil da sjekke alle beskyttede filer, og samtidig fikse feilen med dll-filen din NB!! du trenger windows cd'n din (PS: sett -solved- i topic når/om dette løser problemet ditt, er du snill ) Endret 1. juni 2005 av wamp
milkshake1 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 fint at man forklarer at google finnes.... Glem det, og gjør heller følgende: klikk Start, velg Kjør/Run i vinduet som kommer opp, skriver du følgende: sfc /scannow Windows vil da sjekke alle beskyttede filer, og samtidig fikse feilen med dll-filen din NB!! du trenger windows cd'n din (PS: sett -solved- i topic når/om dette løser problemet ditt, er du snill ) Nei hjalp ikkje det... så sette i cd`n til xp å reparerte heile skitten... da hjalp det hvertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå