Gå til innhold

En newbie i Morrowind....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kanskje ikke en newbie i Morrowind, men det føles sånn. Jeg er i Balmora og har gjort to oppdrag for Fighters Gulid. Et oppdrag for Mages Guild. Noen tips til hva jeg bør gjøre/ noe lurt for å få en god character.

Vet noen om en slags "Beginner-guide" til Morrowind et eller annet sted på internett?

Takker for alle svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp rundt og bruk dine major og minor skills. Gå inn i huler og gravkammre hvis du tror du er sterk nok til det. Betal noen for å trene deg opp. Har du lite penger så bryter du deg inn i et hus eller noe, stjeler alt du finner og selger det til noen(hvis ikke det bryter med figuren din da :grin: ). Sørg for å ha med noen restore health, cure common disease og cure blight disease. Kan godt ta med en Divine Intervention(sf?) eller Avlsimi Intervention(sf?) spell/scroll. Kjekke å ha hvis du er i skikkelig knipe. Skal du sloss mot en NPC/monster så kan det lønne seg å gjøre i nærheten av en dør som transporterer deg mellom to celler i spillet(eks utendørs til innendørs). NPC/monstre kan nemmelig ikke følge etter deg på tvers av celler. Gå ut, hakk litt på den/de du skal drepe, gå tilbake og hvil deg, og gjennta! Tror jeg gikk opp to eller tre levels på å gjøre sånn for å ta noen monstre. Ellers så kan du sjekke ut gamefaqs.com, men jeg tror ikke de har noen "Beginners guide" der.

Skrevet

Undersøk øyene uten for ebonheart ta med min tre-fire underwater"bret" pust :razz:

Da finer du noe spesielt. :roll:

Min level 5-7 over 20 så er det ganske lett tror jeg uten å bruke drinken også.

Den siste dreper du med å drikke en drink til over 1624 :lol: jeg tror det var det den kostet.

Men den finner du i romet der den er.

å ja muligens du bør kunne å bryte deg inn i kister og lignende.

og det du får til slutt er

verd 160000 og HevyArmor 260

To eller tre uker siden jeg var der.

Just admit you're a freak :wink:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-07-18 02:23 ]</font>

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-07-21 00:36 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-07-21 00:38 ]

Skrevet

Jeg tror du slaar dem med noe saant av metall eller noe - "Sword", tror jeg det heter.

Alternativt kan du jo springe alt du kan vekk ifra alt som roerer paa seg.

Eller du kan bruke google.

For du kan bruke google, ja?

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...