medisterpus Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg lurer på hvilke regler som gjelder for looting når man er i raidgruppe. Her er et par situasjoner som jeg konkret lurer på: Vi skulle drepe en orc boss i Redridge Mountains. Var 6 personer og laget derfor raid med 3 personer i hver gruppe. Etterhvert forsvant en av oss, og jeg flyttet alle til samme gruppe, men var fortsatt raidgruppe. Etter å ha drept bossen var det kun 2 av oss som fikk lov til å loote ham (hodet hans, quest item). Er dette en bug eller er det sånn det skal være? Var i en annen, større raidgruppe (rundt 15 personer) i Arathi Highlands. En tilfeldig mob droppet en bra øks som jeg trengte. En kompis av meg rullet høyest. Imidlertid kom det ingen informasjon om hvem som vant. Vi sto og ventet på resultatet, og plutselig var det ikke lenger mulig å loote liket. Det kom ingen informasjon om at noen hadde plukket opp øksa så vidt jeg kunne se. Hva kan ha skjedd her?
Canute Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg tror raiding og questing osv.. kun fungerer på raidbosser og raid instanser.
Jan Åge Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Fungerer ikke å queste i raid, med mindre det er spesefike raid quests. De har da "(Raid)" etter questet. Men lederen bestemmer lot'en i gruppen som vanlig. De tilfellene dine hørtes ut som tilfeldig bug. Men Master Loot er ihvertfall bugget og jeg skjønner ikke hvorfor Blizzard ikke har hotfixet denne. Det er jo Ninja loot-galore nå for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå