Dwagon Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Lurer litt på hvor jeg finner denne spellen... er jo litt kipt å spille som monk og ikke kunne gjennopplive party om det mot all forventning skulle dø så er det noen som vet hvor jeg finner denne spellen. takk takk
Dwagon Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Cpt. Osric i Yak's Bend har denne. ok, da må jeg komme meg dit var det missionet som man fikk på nolanis academy som førte til yaks bend?
Dwagon Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 ok. da fortsetter jeg bare med questing da takk takk
Dwagon Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Flotters, da tar jeg det missionet i dag da.
PinneVed Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du kan ta en quest i EAen utenfor ascalon city for å få ressurect hvis jeg ikke tar helt feil...
Dwagon Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Du kan ta en quest i EAen utenfor ascalon city for å få ressurect hvis jeg ikke tar helt feil... hva er EAen ? snakker du om hu dama i pre-searing ascalon? som gir meg resurect SIGNET ?
Mr.Garibaldi Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 tror det er signeten han mener ja! Nei, det er også et quest hvor du kan få resurrection spell før du kommer til jaks bend. Det å kjøpe det fra Cpt. Osiric er for de som ikke har funnet det questet/de som kun holder seg til main quests... Dessverre kommer jeg ikke på hvem som ga det questet hvor... Men mener det er i Ascalon (post searing), og det har noe med en sykesøster eller.no
StarGazer Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 restore life kan du få i grendich courthouse, eller på en quest rundt om kring der! MEN, ressurect får du ikke før i Yaks bend! Seinere kan du få rebirth og, i Amnoon oasis!
Morfiril Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 ressurect kan skaffes før yak's bend. En monk ikke lang fra ascalon. Gå vest i old ascalon. Der kan du se en monk og en annen fyr bli angrepet av grawls. Passer du på at ingen av de dør, kan du få et quest som gir deg ressurect. Slik fikk jeg den.
Dwagon Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 hehe... takker for alle svar... jeg tok noen npc og gikk til Gredich Courthouse og kjøpte spellen... tok en stund å finne plassen men ellers gikk alt bra nå er jeg en fullverdig monk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå