albions Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hei, eg har vurdert å resette talent poenga mine. Så eg lurte på om dere kunne anbefale meg eit bra oppsett etter på. Eg er ein level 38 paladin som helst bruker 2 og 1 hånds macer
and91 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 mitt tips er å sette alle talent points i retribution, så du lærer seal of command. det er det beste sealet noensinne og gjør grinding o.s.v mye lettere. du burde bruke one handed wep og skjold i instance hvis du tanker, ellers bruker du two handed =) er selv lvl 58 med palaen min på burning blade nå
ArchEnemY Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Vil anbefale en Retri build fram til 55 eller no rundt der. Så evt respecce igjen da, hvis du heller vil jobbe mer som tank. Jeg har beholdt min retri build, da jeg liker meg som off-tank. Ikke den store dpsen, men Paladins er en support class, så jeg slår når jeg trenger, healer hvis det trengs, og buffer etter behov. En annen grunn til å beholde retri builden min er at jeg har Blessing of Kings, som er en veldig god bless som mange velger bort på Protection build. Men som sagt, alt dette er opp til deg hva du vil gjøre. En retri build vil gjøre det lettere for deg å ta ned mobs fortere ved litt lavere lvl. De fleste paladinene i guildet mitt er Protection buildt, for å kunne hjelpe til med å tanke bedre. Her er min build: Protection Mastery: Improved Devotion Aura Rank 5 Protection Total: 5 Retribution Mastery: Benediction Rank 5 Two-Handed Weapon Specialization Rank 5 Deflection Rank 5 Vengeance Rank 5 Seal of Command Rank 1 Precision Rank 3 Consecration Rank 1 Conviction Rank 5 Blessing of Kings Rank 1 Retribution Total: 31 Holy Mastery: Spiritual Focus Rank 5 Improved Holy Light Rank 3 Revelation Rank 1 Illumination Rank 5 Divine Favor Rank 1 Holy Total: 15 Total Total Points Spent: 51 Level Required: 60 Kommer muligens til å respecce snart for å skippe de 3 poengene i improved Holy Light å gå for 3 poeng i Toughness istedet.
Keylar Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 jeg har respecca fra Ret/holy til pro/holy og liker hvordan det er , savner SoC mot mager osv men jeg klarer meg Elsker Protection's repentance , 20 yard range er bare helt fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå