Gå til innhold

Hjelp til bruk av 3dmark, pcmark.nedlating av dem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har lest at en del her inne tester pc'n sin med det programet.. Hvor finner jeg det?, Koster det noe å bruke??..

Ingen dataekspert, så da må jeg spørre

Endret av xps-gen4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om programmet må kjøres med IE eller går det bra med netscape??..

Klarte å laste ned pcmark men ikke 3dmark, kanskje jeg som er dum men..

Kan noen eventuelt sende meg 3dmark på mail??, finner ikke fram til demoen av dette prog, fint om noen kan sende det til meg :D

Skrevet
Lurer på om programmet må kjøres med IE eller går det bra med netscape??..

Klarte å laste ned pcmark men ikke 3dmark, kanskje jeg som er dum men..

Kan noen eventuelt sende meg 3dmark på mail??, finner ikke fram til demoen av dette prog, fint om noen kan sende det til meg :D

Trengs ikke, for her er linken:

http://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml

Du bør forandre topic fort.

Skrevet (endret)

Takk til dem som har hjulpet meg.. Lurer på bruken av 3dmark og pcmark, kjøres de på nett?, må jeg bruke IE?..

Er det noe du mener jeg bør vite om dette så er jeg takknemelig for all informasjon!

Endret av xps-gen4
Skrevet
Takk til dem som har hjulpet meg.. Lurer på bruken av 3dmark og pcmark, kjøres de på nett?, må jeg bruke IE?..

Er det noe du mener jeg bør vite om dette så er jeg takknemelig for all informasjon!

De kjører ikke på nett, men du må på internett hvis du vil se på andre sine resultater.

Hvorfor skal du bruke IE? Pcmark og 3dmark jobber uten noen form for nettleser innblandet. Det tester hvor bra grafikk-ytelse du har (3dmark) og hvor bra pc'en din er genrellt (pcmark).

Skrevet (endret)

Det kan også hende at du finner noen interresante program i Majorgeeks sin "Benchmarking" kategori. LINK

Velkommen til forumet forresten :)

Endret av _Adler_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...