xps-gen4 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) har lest at en del her inne tester pc'n sin med det programet.. Hvor finner jeg det?, Koster det noe å bruke??.. Ingen dataekspert, så da må jeg spørre Endret 28. mai 2005 av xps-gen4
Chief_R-W Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Du finner Benchmarks fra futuremark og den gamle madonion her http://www.futuremark.com/download/ De er gratis å laste ned det er demo.
xps-gen4 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Lurer på om programmet må kjøres med IE eller går det bra med netscape??.. Klarte å laste ned pcmark men ikke 3dmark, kanskje jeg som er dum men.. Kan noen eventuelt sende meg 3dmark på mail??, finner ikke fram til demoen av dette prog, fint om noen kan sende det til meg
_Adler_ Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Lurer på om programmet må kjøres med IE eller går det bra med netscape??.. Klarte å laste ned pcmark men ikke 3dmark, kanskje jeg som er dum men.. Kan noen eventuelt sende meg 3dmark på mail??, finner ikke fram til demoen av dette prog, fint om noen kan sende det til meg Trengs ikke, for her er linken: http://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml Du bør forandre topic fort.
xps-gen4 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 (endret) Takk til dem som har hjulpet meg.. Lurer på bruken av 3dmark og pcmark, kjøres de på nett?, må jeg bruke IE?.. Er det noe du mener jeg bør vite om dette så er jeg takknemelig for all informasjon! Endret 28. mai 2005 av xps-gen4
_Adler_ Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Takk til dem som har hjulpet meg.. Lurer på bruken av 3dmark og pcmark, kjøres de på nett?, må jeg bruke IE?.. Er det noe du mener jeg bør vite om dette så er jeg takknemelig for all informasjon! De kjører ikke på nett, men du må på internett hvis du vil se på andre sine resultater. Hvorfor skal du bruke IE? Pcmark og 3dmark jobber uten noen form for nettleser innblandet. Det tester hvor bra grafikk-ytelse du har (3dmark) og hvor bra pc'en din er genrellt (pcmark).
xps-gen4 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Takker så mye for svaret Nå sjønner jeg det bedre!!
_Adler_ Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) Det kan også hende at du finner noen interresante program i Majorgeeks sin "Benchmarking" kategori. LINK Velkommen til forumet forresten Endret 28. mai 2005 av _Adler_
xps-gen4 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Takker så mye for den linken!!. Hyggelig å få informasjon av dere som er gode på pc'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå