Gå til innhold

Bluetooth mus til bærbar?


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om alle bluetooth muser kan brukes til en bærbar med innebygget bluetooth-modul? Det burde vel ikke være noe problem, men er det noen som har erfaringer med dette?

 

Og er det noen som har noen gode forslag til hvilken mus? Helst en med vanlig størrelse, ikke en sånn mini-mus. Dongle kan godt følge med til musen, slik at jeg kan bruke den til andre maskiner, men det er ikke noe krav.

 

Har tenkt å investere i en MSI S270, og siden denne har innebygget bluetooth vil jeg spare meg for en dongle og bruke en bluetooth mus :)

 

/Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Paradoksalt nok så foretrekker jeg mus med kabel til bærbar og trådløs mus til stasjonær.

Det har noe med at til en trådløs mus trengs det litt mer vedlikehold og infrastuktur. f.eks. oppladingsstasjon eller reserve batterier og i blant en radiomottaker. Disse tingene er litt pes når man skal være mobil, mens det ikke noe pes når maskinen alltid står på samme plass.

Dessuten sitter man alltid nærme maskinen når man jobber på en bærbar, og da er ikke kabelen noe større problem, mens på en stasjonær kan man fort kome til å sitte et par tre meter ifra, mao mer bruk for trådløs mus.

 

Dette er seff bare min beskjedne mening.

Lenke til kommentar

Det bør gå helt fint

Bruker en MX900 mot min Powerbook. Får ikke full funksjonalitet (fram/bak knapper osv) men de vanlige musknappene pluss scroll fungerer helt fint. Om du legger det inn på en Win PC kan du sikkert legge inn driver til den i tillegg og da bør det fungere helt smertefritt.

Lenke til kommentar

Jeg har CL56 med inebygd blåtann med widnwos, og mus fungerer helt fint også når jeg bruker widnwos xp sp2 sin innebygde blåtann driver...

 

Men jeg har prøvd å koble til et blåtann headsett, og det har jeg ikke hatt så veldig stor sukse med :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...