Launch Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jeg skulle prøve mitt "gamle" Ratt og pedal sett Logitech MOMO Racing Force Ratt/pedaler og hentet siste driveren fra Logitech (lgs460enu.exe) Installeringen av driveren gikk greit, men de to grønne lysene på rattet tennes bare innimellom og rattet er enten helt tungt eller veldig løst å dreie og forced feedbacken er det noe kluss med så det merker jeg ikke noe til. Har prøvd å spille litt Need for speed underground 2 og der må jeg nesten dreie max på rattet for å få svinge og det er ikke noe som lar meg stille på dette Målte strøm adapteren og til min forundring var det ca 13V DC og ikke AC strøm, jeg har en helt lik strømforskyning men den er vist bare 6V, men AC og det er den jeg bruker nå, tror kanskje den andre kan skade noe så jeg får heller vente litt med å peøve det. Jeg har Windows XP SP2 med alle "kritiske oppdateringer" Jeg skjønner ikke hva som er problemet, har prøvd mye frem og tilbake og testet rattet hos en kompis med samme resultat. Endret 27. mai 2005 av Launch
Launch Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 (endret) I NFSU2 har jeg fått det til å virke sånn høvelig, synes det må mye styring til for å komme gjennom svingene men det skal jo være mulig å få justert. En annen ting er at det er småristing i rattet hele tiden, selv på glatteste asfalten, skulle tro det var grov grus jeg kjørte på med den forced feedback vibreringen, kan da ikke være riktig? Hvis rattet svinges bare litt til høyre eller venstre så dirrer det og prøver å sentrere seg selv om retur spring effect greia er slått av, skjer både i spill og i windows, utrolig irriterende Endret 29. mai 2005 av Launch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå