Broseen Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg kloner skjermen min til tv. Noen få DivX filmer fungerer bra, dvs at de vises på tv skjermen også. Men de fleste vises kun på pc`n (laptop) Har prøvd flere programmer, bla MediaPlayer og PowerDvd. Bruker Kazaa Lite Codec Pack og FfdShow. Lite info, men det er alt jeg har. Noen som kan hjelpe?
Kvammis Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Man kan velge hvordan skjem som skal være "hovedskjerm"... Hvis du skifter på det funker det sikkert...
Broseen Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jepp, funka Men er jo litt rart synes jeg. Fant også ut at det er ingen avi filer som går på begge skjermene. Edit: Spillerens skin kommer opp, men selve filmbildet vises ikke. Endret 27. mai 2005 av Broseen
Kvammis Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jepp, funka Men er jo litt rart synes jeg. Fant også ut at det er ingen avi filer som går på begge skjermene. Edit: Spillerens skin kommer opp, men selve filmbildet vises ikke. Vet, det kan være litt irriterende... Husker ikke helt, men mulig at VLC viser på begge (er ikke sikker på dette)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå