Grundig Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hei. Jeg og min familie har akkurat gått til innkjøp av en fantastisk DVD-spiller. Jeg har en del filmer på PC'en som jeg har brent ut som datafiler. Det vil si at når jeg setter DVD'en inn i DVD'romen så åpånes en mappe med filmene i. Det jeg da lurte på er om det samme skjer om jeg putter den i DVD-spilleren? Vil det kunne gå an å åpne de? Eller må jeg kjøpe et program som brenner filmer slik at de kan spilles av på DVD-spilleren? Håper dere skjønte spørsmålet mitt. På forhånd takk for svar.
Moltrez Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hvilken DVD-spiller er dette snakk om? Hvis den støtter DivX etc. så skal det vel fungere å lese av DivX filmer på en cd.
Gjest medlem-16183 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Mpeg filer støttes sikkert av dvd spillern din.
Grundig Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 (endret) DVD-spilleren det er snakk om heter Panasonic DMR-EH50. Håper det hjalp dere litt Endret 2. juni 2005 av Grundig
W Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ser ikke ut til at den støtter divx. Hvis du vil spille av divx filmer på den blir du nødt til å gjøre de om til mpeg først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå