Gå til innhold

Hvor viktig er strength for rogues?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg har greit med agi fra før av, vurderer og ofre litt agility til fordel for strength...

Jeg fikk 2 kjekke drop forleden, et necklace med +13 agi og et med +13 str.

Med str necklace'et vil jeg få totalt 98 str og 235 agi, og med agi vil jeg få 85 str og 248 agi (@ lvl 51).

Hva mener dere?

Og hva utgjør strength egentlig for en rogue.. vet det fører til høyere damge, men hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke gå for strength fremfor agility på en rogue selv om du har mye agility. Her er hvorfor:

Strength gir: +1 attack power pr. point.

Agility gir: +1 attack power pr. point, samt mer crit %, dodge % og AC (armor).

Så på en rogue er det ingen grunn til å gå strength fremfor agility. Begge øker damage, men agility øker også mange andre ting som er veldig nyttig for rogues.

PS: Bare så du vet det så gir 14 attack power +1 dps (dvs. på et våpen med 3.00 i speed, får du +3 damage, mens på et våpen med 1.00 speed (ikke at de finnes) får du +1 damage).

Edit: Om du vurderer å gå over til en annen klasse, f.eks. warrior, så gir hvert point i strength +2 attack power i melee (just for your information :p)

Endret av ZiggWarth
Skrevet
1 agility gir 0,5 AP for rogues.

Å nei du.

Anbefaler deg å lese dette.

Står klart og tydelig nederst i posten der:

- Strength increases your melee attack power by 2, except for rogues and Hunters. Rogues and Hunters gain 1 attack power per point of Strength, and 1 per point of Agility.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...