Wetatron Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hei! Kjørte Norton Antivirus 2004 inntil igår, da jeg valgte å avinstallere det. Problemet var at jeg hadde 12 GiB med Norton Protected Files, som ikke ble fjernet ordentlig (har hatt litt småproblemer med at "protected files"-systemet har hengt seg, da har jeg rebootet og fjernet de. Nå avinstallerte jeg altså istedet (lite lurt)). Så nå er i praksis 12GiB av harddisken min fyllt opp, men det ligger ikke som filer i filsystemet. Noen som vet om noen måte å få frigjort denne plassen? Har ikke prøvd å reinstallere Norton 2004, har tenkt å installere 2005 snart. Så jeg håpet å slippe det. --Marius (Kjører Windows XP SP1 på en Zepton Z-Note 4100 (Compal CL50) bærbar maskin) Endret 24. mai 2005 av Wetatron
Legion Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 du bør prøve med å reinstallere N2004 først ja. hadde en meget lignende hendelse selv...lang historie kort; måtte formatere partisjonene. dersom filsystemet er fat32 så skulle det visstnok gå an å slette fra en dosboot, men med ntfs så var det bare formatering som fungerte (og nei, konvertering av filsystem fungerte ikke) dette er flere år siden, så forhåpentligvis så har det kommet bedre løsninger for dette, men lærdommen bunner såklart ut i at 'protected files' er noe man skal sky som ilden.
Wetatron Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 *Fikset* Jeg gikk på dette forumets liste over gratis programmer, lastet ned Sequoia, så at det var en folder som tok masse plass som het C:\NPROTECT\..\ Jeg høyreklikket der, trykket Explore og slettet. Ikke dumt faktisk! Takk for hjelpen ihvertfall, støtter din lærdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå