Puuma Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Trenger et værprogram som legger seg på oppgavelinjen. Den må være nøyaktig. Noen av de jeg har prøvd stemmer overhodet ikke. Er ikke så viktig med tempratur, men solforhold er viktig. Takk for respons...
_Adler_ Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg vet ikke om noen programmer som legger seg på oppgavelinjen, men hvis du bruker Mozilla Firefox kan du laste ned en extension som gjør det du er ute etter. Forecastfox heter den. Den lager noen små ikoner nede i høyre hjørne, altså rett over system bar, men da må Firefox være åpen. Vet ikke hvor nøyaktig den er, men har hørt at den skal væreganske nøyaktig.
Lureren Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg vet ikke om noen programmer som legger seg på oppgavelinjen, men hvis du bruker Mozilla Firefox kan du laste ned en extension som gjør det du er ute etter.Forecastfox heter den. Den lager noen små ikoner nede i høyre hjørne, altså rett over system bar, men da må Firefox være åpen. Vet ikke hvor nøyaktig den er, men har hørt at den skal væreganske nøyaktig. Har firefox selv med forecast plugin'en..... den matcher helt:D slipper å se ut får å se på hvordan været er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå