Zapking Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Når jeg setter inn cden så får jeg oppstartsmenyen, men hverken hvis jeg prøver å starte eller avinstallere spillet så skjer det noe. Dette oppstod etter at maskinen frøs under avinstalleringen av spillet. Hvordan kan jeg fikse problemet?
Snorre Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Link til samme problemet! I denne posten har jeg allerede svart på problemet ditt. Vær så god!
Zapking Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 he, he når jeg prøver å kjøre regedit fra kjør på startmenyen så får jeg følgende feilmelding: 16-biters MS-DOS-delsystem C:\WINDOWS\System32\regedit.com C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS-programmer. Velg 'Lukk' for å avslutte programmet.
Snorre Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) he, he når jeg prøver å kjøre regedit fra kjør på startmenyen så får jeg følgende feilmelding: 16-biters MS-DOS-delsystem C:\WINDOWS\System32\regedit.com C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS-programmer. Velg 'Lukk' for å avslutte programmet. Og hvilket operativsystem kjører du? Har du slettet noen som har med windows å gjøre? Endret 23. mai 2005 av Orresnei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå