Hanzo Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Spellen sier noe sånn som heals a friendly target for XXX, and another for XXX. Men hvordan funker dette i praksis? Skal den heale to mann samtidig? Virker på meg som om den healer et target for XXX, og ferdig med det. Er jeg helt på bærtur, eller hva?
tigergutten Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Den healer først x antall hitpoints med en gang, så y antall hitpoints fordelt over tid på samme personen... capish? God å bruke i instancer, slik at du slipper å: -pulle for mye aggro (healing over tid puller mindre aggro enn en kjempe healing) -du kan slenge heal på dem relativt tidlig og de vil "opprettholdes" en stund
-jH Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Regrowth er liksom litt "half'n'half" Litt av Healing touch, og samtidig litt av Rejuvenation. Og som tiger sier, så er den veldig bra å caste litt tidlig i combaten...
FJERNET111 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Synes selv det er ypperlig å slenge på regrowth+rejuvenation istedet for healing touch.. Slenger du dette på når target har 50% hp, så funker dette veldig bra og holder seg en stund. Endret 23. mai 2005 av SBS
Hanzo Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 ja, da var det på den reine, jeg var helt på bærtur| Mange takk, og ja, den virka ganske genial! Kommer til å benytte den en del fremover tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå