Zer0z Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hei. Finnes det en sjel der ute som vet hvordan man pakker ut, eller et program som leser .dmg filer i WINDOWS? har prøvd med de fleste programmer, som : Daemon, ackohol, isobuster, nero, osv. Takker for alle svar Endret 22. mai 2005 av Zer0z
jh_ Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Det finnes et kommando-linje verktøy som lar deg konvertere fra .dmg til .iso. http://vu1tur.eu.org/tools/
Zer0z Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 jh: Takk for svar, men Gidder du å hjelpe meg med å gjøre det? da jeg ikke er no god på slike kommandolinje verktøy
jh_ Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 jh: Takk for svar, men Gidder du å hjelpe meg med å gjøre det? da jeg ikke er no god på slike kommandolinje verktøy 1. Last ned dmg2iso.exe fra denne siden (win32 binary) 2. For å gjøre det enklest mulig, flytt dmg2iso.exe, og .dmg filen du skal konvertere til denne lokasjonen: C:\ 3. Gå på Start - Kjør, og skriv cmd for å starte kommando-linjen 4. Skriv: cd \ i kommando-linjen 5. Nå som du har .dmg -filen på den samme lokasjonen som dmg2iso.exe, skriv dette i kommando-linjen: dmg2iso.exe filnavn.dmg filnavn.iso - Der du bytter ut "filnavn" med det riktige filnavnet. 6. Den vil konvertere en iso -fil med det navnet du spesifiserte i C:\
Zer0z Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Takk for guiden, men har noen spørsmål. filen den konveterte ble bar 3mb ? C:\>dmg2iso.exe alfa.dmg alfa.isodmg2iso v0.2c by vu1tur ([email protected]) reading property list...ok found 4 partitions decompressing: partition 0...ok partition 1...ok partition 2...ok partition 3...ok conversion successful og daemon vil fremdeles ikke lese .dmg eller .iso fila. hva gjør jeg galt?
ve_gard Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Takk for guiden, men har noen spørsmål. filen den konveterte ble bar 3mb ? C:\>dmg2iso.exe alfa.dmg alfa.isodmg2iso v0.2c by vu1tur ([email protected]) reading property list...ok found 4 partitions decompressing: partition 0...ok partition 1...ok partition 2...ok partition 3...ok conversion successful og daemon vil fremdeles ikke lese .dmg eller .iso fila. hva gjør jeg galt? 4213638[/snapback] Jeg heller fikk ikke lest fila jeg konverterte på samma måte som beskrevet,... prøvde da med DEAMON TOOLS... mvh Vegard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå