xD^^ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Som sagt, jeg føler at jeg har mye rare filer som tynger ned hastigheten på Pc'en... Så, jeg trenger et ryddeprogram..hva anbefales?! Legg gjerne ved en link...
fargoth Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 TuneUp Utilities 2004 er enkelt, effektivt, og bra!
_Adler_ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 De programmene som Zjulik har i signaturen sin er det programmene som definitivt er de best av de jeg har testet. CCleaner finner mer søppel enn noe annet program og RegSupreme/jv16 finner flere feil o.l. i registeret enn noe annet program.
zjulik Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 De programmene som Zjulik har i signaturen sin er det programmene som definitivt er de best av de jeg har testet.CCleaner finner mer søppel enn noe annet program og RegSupreme/jv16 finner flere feil o.l. i registeret enn noe annet program. Er åpen for utskiftninger i sig-en dersom det dukker opp bedre saker
_Adler_ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 De programmene som Zjulik har i signaturen sin er det programmene som definitivt er de best av de jeg har testet.CCleaner finner mer søppel enn noe annet program og RegSupreme/jv16 finner flere feil o.l. i registeret enn noe annet program. Er åpen for utskiftninger i sig-en dersom det dukker opp bedre saker I tilfelle du skifter, så kan jeg si hva de beste til nå er: Ccleaner er best til rydding av søppel på pc'en. Til rydding i registeret er jv16 og regsupreme best. Begge finnes på Macecraft sine sider.
xD^^ Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 TuneUp Utilities 2004 likte jeg virkelig, virker solid og! Men, det kan jo være tull alt sammen, men jeg "oppgraderte" til fullversjon, og det er mange muligheter....går for den jeg, takk folkens!
zjulik Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Kan bare si godt om TuneUp. Sjelden en finner programmer som egner seg så godt både for den helt uerfarne og eksperten. Ikke opplevd noe tull med det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå