Gå til innhold

Jeg Trenger et Ryddeprogram

xD^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, jeg føler at jeg har mye rare filer som tynger ned hastigheten på Pc'en...

Så, jeg trenger et ryddeprogram..hva anbefales?!

Legg gjerne ved en link...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De programmene som Zjulik har i signaturen sin er det programmene som definitivt er de best av de jeg har testet.

CCleaner finner mer søppel enn noe annet program og RegSupreme/jv16 finner flere feil o.l. i registeret enn noe annet program.

:thumbup:

Skrevet
De programmene som Zjulik har i signaturen sin er det programmene som definitivt er de best av de jeg har testet.

CCleaner finner mer søppel enn noe annet program og RegSupreme/jv16 finner flere feil o.l. i registeret enn noe annet program.

Er åpen for utskiftninger i sig-en dersom det dukker opp bedre saker :thumbup:

Skrevet

Er åpen for utskiftninger i sig-en dersom det dukker opp bedre saker :thumbup:

I tilfelle du skifter, så kan jeg si hva de beste til nå er:

Ccleaner er best til rydding av søppel på pc'en.

Til rydding i registeret er jv16 og regsupreme best. Begge finnes på Macecraft sine sider.

Skrevet

TuneUp Utilities 2004 likte jeg virkelig, virker solid og!

Men, det kan jo være tull alt sammen, men jeg "oppgraderte" til fullversjon, og det er mange muligheter....går for den jeg, takk folkens!

Skrevet

Kan bare si godt om TuneUp. Sjelden en finner programmer som egner seg så godt både for den helt uerfarne og eksperten. Ikke opplevd noe tull med det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...