Grundig Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Heisann. Jeg har gått til innkjøp av det fantastiske spillet Guild Wars. Jeg synes det er kjempemoro og koser meg masse med spillet! Jeg har imidlertid et ganske så merkelig problem. Jeg har lyd i selve spillet og på oppstartsmenyen, men noen ganger når jeg sloss mot andre vesner hører jeg ikke noe lyd. Lydeffektene blir på en måte borte når jeg sloss med andre skapninger i spillet. Noen fler som har dette problemet? Hva i all verden kan det komme av? Og viktigst av alt: Kan det fikses? Jeg har ikke lastet ned noen patcher av noe slag. På forhånd tusen takk for svar!
Destructionz Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Dette er vell ikke noe veldi bra råd men har aldri hat problemet selv, men du kan jo altids kjøpe ett nytt lydkort hvis det ikke løser seg, et billi et
Grundig Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Jeg tenkte liksom jeg skulle slippe det da. Er kun i Guild Wars det skjer på en måte. Jeg har jo akkurat formatert, akn det være en god idé å oppdatere lyd-driverne? Hvor er det man eventuelt går for å gjøre det?
LuggagE Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg tenkte liksom jeg skulle slippe det da. Er kun i Guild Wars det skjer på en måte. Jeg har jo akkurat formatert, akn det være en god idé å oppdatere lyd-driverne? Hvor er det man eventuelt går for å gjøre det? Har du sjekket guildwars.com's technical support side? Kan hende det står noe der, hvertfall en oversikt over grafikkort som har problemer, husker ikke om det er oppslag over lydkort som har problemer. Ang. hvor du skal få tak i drivere. Gjør dette: 1: høyreklikk på "min datamaskin" på skrivebordet ditt 2: Velg "egenskaper" 3: Velg "arket" maksinvare 4: Trykk på "enhetsbehandlig" 5: Se på denne listen hva slags lydkort du har, og prøv ut i fra denne infoen å oppdatere drivere. For hjelp bruk: www.google.com Lykke til!
Grundig Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Tusen takk for tipset, LuggagE, jeg fikk fikset problemet. Jeg lastet ned en oppdatering av lyd-driverene og da fungerte det utmerket
LuggagE Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Tusen takk for tipset, LuggagE, jeg fikk fikset problemet. Jeg lastet ned en oppdatering av lyd-driverene og da fungerte det utmerket Bare hyggelig Nyt spillet! (I know I will )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå