f00b Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Heisann. Jeg har en HP Pavilion t875.no, etter at operativsystemet krasjet, så har jeg re-installert windows XP. Jeg gikk på hjemmesiden til HP og lastet ned driverne jeg trengte, alle driverene fungerte untatt lyd-driveren, og noe som er spesifisert som "PCI Device". Jeg vet at lyd-kortet er integrert i hovedkortet, da lyd-utgangene sitter på det. Jeg er litt usikker på "PCI-Device", det står et PCI-kort i pc-en, hvor det er en utgang (ser ut som coax), som går til subwooferen. Jeg har åpnet pc-en for å se om jeg kunne finne noe navn/produsent på PCI kortet og hovedkortet, uten at jeg fant noe. Er det noen som har samme pc her? Eller er det noen som har noen tips her? Det fulgte ikke med noen backup-cd, det var installert "IBM rescue and rapid restore" som lar deg ta backup selv. Når man lager en backup med dette programmet så lager den backupen fordelt på 5 cd-er, problemet med disse er at èn av cd-ene ikke fungerer, så jeg får ikke gjenopprettet backupen. Jeg kunne ha installert windows på nytt, og prøvd å hentet ut driverene rett fra en av de 4 cd-ene som fungerte med det er image-filer.. jeg vet ikke hvordan jeg skal extracte de
jh_ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Heihei, foreldrene mine har tilfeldigvis en slik en. Jeg har hentet ut driverene du mangler, og lagt de i en .rar -fil. Her er linken: Microsoft UAA-bussdriver for High Definition Audio Fint om du sier ifra når du har lastet de ned, så jeg kan fjerne de fra home.no.
f00b Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Takk!! Det fungerte! Har lett i utallige timer nå etter de nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå