WaX[s] Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg har som sagt problemer med www.vg.no. Problemet er at jeg ikke kommer inn på siden. Har gjort det før, men ikke nå lenger. Når jeg begynner å loade siden, så kommer den halveis da kommer http://www.home.no/waxs/jj/Her%20ja.JPG opp. Har prøv og avinstallere FireFox. Hjelper ikke. Får samme feilen i IE og Oprea! Skjønner ingen ting. Alle andre siden funker! Hjeeelp
WaX[s] Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Kan en eller annen gi meg -direkte url- til den NYESTE versjonen av Java da? Aner da ikke hvilken jeg skal laste : s
WhiteFire Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Har noelunde samme problemer som deg. Slenger meg på tråden Nyinstall av java funket ikke for meg. Du finner java 1.4.2 her: http://192.18.97.186/ECom/EComTicketServle...i586-p-iftw.exe
WaX[s] Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Når du sier det, så har jeg kanskje installa nyeste Java like før problemet oppsto. Da fåreslå jeg at vi Avinstalere den nye og prøver en eldre? : )
WaX[s] Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Funket -ikke- med noen av de eldre Java vr. Tviler på at vg problemet har noe med Java å gjøre. Noen andre ideèr ?
CrZy_T Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 antivirus? Når du sletter gammel firefox, kjører du uninstall og sletter alle mappene som ligger under profilen på documents and settings?
Jome Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 antivirus?Når du sletter gammel firefox, kjører du uninstall og sletter alle mappene som ligger under profilen på documents and settings? Except "Bookmarks.html", da gjør du deg selv en bjørnetjeneste av dimensjoner..
WaX[s] Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 antivirus?Når du sletter gammel firefox, kjører du uninstall og sletter alle mappene som ligger under profilen på documents and settings? Except "Bookmarks.html", da gjør du deg selv en bjørnetjeneste av dimensjoner.. Har ikke noe på pc`n som heter Bookmarks.html jeg. : /
Jome Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Firefox bookmarks skal normalt ligge i "C:\Documents and Settings\Jome\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles\default.wvp" Evt. replace "Programdata" med "Application Data" på English XP. Husk å huke av "Vis skjulte filer og mapper" under Verktøy -> Mappealternativer -> Vis -> Avanserte Instillinger, og sjekk søkeinnstillingene for å ta med skjulte filer.. Hvis ikke finner du den ikke..
WaX[s] Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Det hjalp ikke noe! : / MEN : Når jeg går inn på denne her: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/20/432283.html så kommer også den samme erroren opp. Den får liksom loada "side linja" ( til venstre) og det store "berg og dal bane bilde" Så når den liksom skal begynne å loade nesten ting, så klikker den. OG, det har ikke noe med at det er en vidoe på den siden. Alle de andre filmene de tilbyr på dagbladet.no funker helt fint. Noen som har noen forslag til hva som kan fikse problemet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå