Gå til innhold

Kan ikke kjøre 8x AGP speed


Anbefalte innlegg

Har forsåvidt posta om dette problemet før, men tillater meg å ta det opp igjen da det er en stund siden.

 

Har et Radeon 9600 skjermkort og dette kortet har tydeligvis et ganske kjent problem (angrer på at jeg ikke søkte mer om kortet før jeg kjøpte): Hvis man bruker 8x AGP så går skjermen i svart ved spilling, 3dmark osv, og eneste mulighet er å trykke svenskeknappen. Hvis jeg stiller AGP til 4x i BIOS, så går det knirkefritt, men jeg er jo ikke fornøyd med å kjøre på kun denne hastigheten.

 

Har prøvd å installere nyeste drivere til skjermkortet og har også prøvd å endre agp volt til 1.6 volt. (skal for noen med samme problem ha hjulpet)

 

Uansett så får jeg ikke kjerra til å kjøre på 8x AGP, og det irriterer meg en smule. Spørsmålet er derfor, noen som har hatt samme problem og funnet løsningen? Enentuelt noen luringer som kan tenke seg hva problemet skulle være?

 

Stor takk og bamsemums fritt tilsendt vanker til dem som måtte bidra til løsningen!

 

ps. mine maskinkomponenter er listet opp i profilen

pps. mer utfyllende om andre med samme problem her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde det var ganske stor forskjell jeg, men hvis det ikke er det så skal hverfall ikke jeg klage. Noen som sitter på noe statistikk/tester som viser forskjellen eller?

 

Ellers irriterer det meg fremdeles litt at det ikke fungerer som det skal, men jeg må kanskje svelge den kamelen.

Endret av sutrekoppen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...