ka1ser Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Noen som har en slik som virker? Har hørt at Jamellas skal virke, men det er ett helvette å finne noe slikt på nettet. [email protected] hvis du har;) takk Gjerne andre artige program til D2 lod BTW: har versjon 1.10
ka1ser Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 (endret) *bump* Endret 21. mai 2005 av ka1ser
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Dette er vel et brudd både på forumets og Blizzards regler?
ka1ser Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Nei er det det? Det er verken CD-key, crack eller noe slikt..
.nudie Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Viss det er på singleplayer har det vell ingenting å si...
jh_ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 (endret) Dette er vel et brudd både på forumets og Blizzards regler? Det er neppe noen brudd på verken blizzards eller forumets regler, dog det er litt feil-postet Det finnes ingen item-generator til annet enn singleplayer. Tror jeg fant den du leter etter; Diablo II: Lord of Destruction [Jamella's Editor v4.0 b9a] Endret 21. mai 2005 av jh_
ka1ser Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Ja kan hende det er litt feilpostet, men synes personlig det er mye kaos i spillkateogrien. Takk skal du ha, nå skal jeg lage meg den ultrasyke-barbar-jævelen noen gang!
ka1ser Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Når jeg skal åpne en character i editoren kommer det bare "Corrupt field encountered in save game file!(@ offset 0)" Hva skal jeg gjøre? må jeg extracte til en spesiell plass? Og er denne itemgeneratoren bare til Vanlig D2? eller en uoppdatert versjon?
jh_ Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Når jeg skal åpne en character i editoren kommer det bare "Corrupt field encountered in save game file!(@ offset 0)" Hva skal jeg gjøre? må jeg extracte til en spesiell plass? Og er denne itemgeneratoren bare til Vanlig D2? eller en uoppdatert versjon? har ikke brukt den selv, men det er den nyeste av jamella. Og ja, det er til lod, ikke d2 classic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå