Rostad Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Når jeg spiller CS 1.6 så kommer det nesten hele tiden med rød skrift oppe i høyre hjørne der det står connection problem. De andre spillerne står i ro ett lite øyeblikk og så forsvinner de. Når spillet kommer igjen så er jeg som regel død for lenge siden. Sinnsykt irriterende fordi jeg får jo dårligere stats enn det jeg egentlig kan ha.
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 (endret) Det er internet linja di som er problemet. Kjører du Tråløst nettverk? For det kan ha en vis delay i seg. Jeg har hørt at folk med tiscali har hatt problemer med cs lagg å lignende. Så vis du har det så kan det være problemet. Endret 19. mai 2005 av Mr.TeeZ
Rostad Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Jeg har trådløst nettverk ja, men noen kompiser av meg har også trådløst nett men de har ikke noen problemer med å spille cs fordi.
Sigga Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Velkjent problem. Prøv å oppdatere routern din med firmware eller kjøp deg en switch. Sistnevnte funket hos meg.
Rostad Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Velkjent problem. Prøv å oppdatere routern din med firmware eller kjøp deg en switch. Sistnevnte funket hos meg. Når du mener at jeg skal kjøpe meg en switch, mener du at jeg skal legge kabel til routern?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå