Gå til innhold

Få tilbake pet baren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være noen av de addonsa som du har. Jeg fikk nylig en ny addon som gjorde at jeg måtte forandre lit på interfacen. Prøv å se på options på de diverse addonsa du har og se om du kan få til noe.

Eventuelt installere wow på nye, eller slette hele account mappa de, da skal det meste instilles. Du mister ikke accounten men bare location til alt i interfacen din.

Skrevet
Jeg har ikke merket noe med FPSen, men jeg har forsatt ikke fått pet baren min tilbake :(

prøv å fjern alle addons, så legger du dem inn én etter én, så finner du hvilken addon som bugger. Er nesten 100% sikker på at det er en av addon'ene dine som gjør dette.

Skrevet

En annen ting du kan gjøre i tillegg til å fjerne alle addons, er å flytte "WDB" og "WTF"-mappene i WoW-mappa di. Disse inneholder alle innstillinger til WoW og alle addons du bruker og har brukt. Det kan løse problemer med f.eks. addons du har hatt inne før.

Hadde f.eks. et problem når jeg slutta å bruke Cosmos. Alle party-ikonene gikk nedover og til høyre på skrå på skjermen istedet for å stable seg rett nedover som de skal gjøre. Sletta WTF og WDB-mappene, og alt ordna seg.

PS: ALLE innstillinger ligger der, inkludert keybindings, skjerminnstillinger og makroer, så om du bestemmer deg for å slette mappene, så bør du være sikker på at du ikke trenger noe av dette. Isåfall kan du bare flytte mappene istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...