håvard87 Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hey! Trenger litt hjelp av dere i dag folkens... - Jeg trenger et program som kan "rappe" lyden fra en filmfil og lagre den til et lydformat. (eks. .mp3/.wav/.wma) - Jeg trenger også et program som kan åpne en filmfil og ha muligheten til korte den ned. Altså hvis jeg har en filmfil på ca. 1 time og jeg bare vil ha 3 minutter av den kan jeg slette det som er foran og bak disse 3 minuttene jeg vil ha. Disse funksjonene må nødvendigvis ikke kunne utføres med et og samme program, det går greit med 2 forskjellige programmer også. Hvis noen har et tips til et program som kan utføre enten en eller begge de operasjonene jeg beskrev over hadde det vært topp! Takk!
Montag Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 1. Bruker selv Total Recorder for å ta opp lyd fra PCen; som de selv sier: "Total Recorder records PC audio from almost any source, including streamed audio from programs like Real Player and Windows Media Player. It can also record conventional audio from CD's, the microphone and other input lines on a sound card." 2. Kunne vært greit hvis du hadde sagt noe om filtype film......, men skulle tro at du kan redigere i Nero???
håvard87 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 1. Bruker selv Total Recorder for å ta opp lyd fra PCen; som de selv sier: "Total Recorder records PC audio from almost any source, including streamed audio from programs like Real Player and Windows Media Player. It can also record conventional audio from CD's, the microphone and other input lines on a sound card."2. Kunne vært greit hvis du hadde sagt noe om filtype film......, men skulle tro at du kan redigere i Nero??? Takk for svaret! Når det gjelder filmtypen, så er det snakk om det meste. Både .avi, .mpg og .wmv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå