Viddi_boy Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 hei jeg har tengt å bygge sub i glassfiber. vescoust custom veit du, men så lure æ på om d e jævlig viktig me kor my luft d ska vær i kasse e d nånn som veitnå om d??
Poolish Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 (endret) Når du snakker om luft i kassen mener du volumet da? Hvis du hører der du kjøpte/skal kjøpe element. så har de helt sikkert anbefalt kassevolum til det elemente trur ikkje det ska bli noge problem så lenge du holde deg sånn ca te det anbefalta kassevolumet Endret 17. mai 2005 av Poolish
MSI P4 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 dette er ein ting som eg ikkje kan så veldikt mykje om, men eg har selv domma meg ut med å bygga feil kasse type, med feil volum, vil anbefala deg å få tak i eit pc program og Thiele/small parameters til elementet du skal ha. det er ennå ikkje ein garanti for at det blir bra, men eit råd frå ein nygeggynner til ein annan, bygg luket kasse. alle sier det skal være mykje enklare. men til slutt, så er det viktigt at lyd er ein smak sag, eg veit ikkje kor kresen du er på kassen. så alt har med kor mykje tid du er vilig til å ofre for å få golyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå