kentis Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 (endret) Skal kjøpe meg kompaktkamera. Har fra før digital speilrefleks og større kompaktkamera så jeg er nå på utkikk etter det beste som kan kjøpes for penger i kategorien " lite og hendig". Til feriebruk i Norge og utlandet. (fra før har jeg Canon, Nikon,Sony) På forhånd takk !! Endret 15. mai 2005 av kentis
Black Star Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 (endret) Er sikker på at du vil like Nikon Coolpix 7900, evt. Coolpix 5900. Søk etter de her på forumet, så finner du mange anbefalinger og erfaringer. Jeg tok søket for deg Her er linken http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...on+coolpix+7900 Endret 15. mai 2005 av Afseth
kentis Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Takk for raskt svar!!!. Er det flere alternativer. Er ute etter det aller beste "minste" kameraet. Så langt: Nikon Coolpix 7900
Black Star Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Det er ikke det aller minste kameraet (selv om dette også er utrolig lite og nett), men hold deg unna de aller minste, for de har for dårlig optikk til å gi de beste bildene. Nikon Coolpix 7900 vant for øvrig TIPA award nå nettopp i prisen beste digitale kompaktkamera (en verdensomspennende og kjent "prisutdeling").
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå