Gaby Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Hei...! Fikk for noen dager siden mitt nye hovedkort fra komplett. Et MSI K7N2Delta hovedkort. Satte på min ThermalTake kjøler som ikke akkurat er kjent for å være støysvak (TT Volcano 11+). Ihvertfall. Jeg kobla på sensoren kjølernen og skrudde på galskapen. BSSSS! Bråka som f. Tok sensoren ut fra prosessoren og bare lot den henge løst i kabinettet. BSSSS! Bråker like herlig. Er det noen som vet om hovedkortet har en slags egen kjøleløsning som styrer vifta som den vil? For vifta har også vært i sinne rolige perioder, hvor den kanskje går på 2000 rpm, men nå er den konstant på 4800 rpm. Trenger litt hjelp her ja, for den vifta går meg på nervene.
Spragleknas Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Last ned Speed-fan (google it) Helt genialt prg. for viftestyring
Gaby Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Fant ikke noe program som heter speed-fan jeg... Noen andre forslag?
jonas27389 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Fant ikke noe program som heter speed-fan jeg... Noen andre forslag? Det var vel ikke så veldig vanskelig...
Gaby Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Men når jeg stiller ned prosenta på begge fanene så bråker fortsatt kjølern like mye Håpløst !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå