fasthammer Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 hey! jeg har kjøp meg nytt skjermkort og ram(TwinMos ddr pc3200 1gb ram dual kit, ATI radeon 9800 pro). alt har virket helt fint i 3 dager nå, men idag skjedde d noe som eg ikke likte! Det bynte med att jeg skulle spille World Of Warcraft.. alt gjikk fint i ca 5 minutter, da klikket pc'en å skrudde seg av. Da jeg restartet komm HP logoen på skjermen, så ble alt bare svart.. siden skjedde dette ca 3 ganger før jeg skjønte att noe var ikje helt som d skulle. jeg åpnet sidedøren og plaserte en bordvifte slik at den fikk god luft inn.. Da ble cpu'en bare værre..den var oppe i 50grader på sitt værste.( sjekket dette med SpeedFan) + at det sto at skjermkortet var 75grader:S lurer på hvorfor pc'en skurdde seg av 3 ganger( og hvorfor d ikke har skjedd tidliere) og om Ram, Skjermkort kan vere ødelagt? (helt nytt) + at jeg lurer på om ATI radeon 9800pro har noen slags sensorer for å se hvor varmt det er..jeg skulle se på trixx hvor varmt skjermkortet var, men det stod bare ---- på vpu og board temp.. takker for alle svart som kan løse mitt lille problem *mvh en som holder på å irritere vette av seg selv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå