Úber Energized Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg har hørt mye om Hall of heroes i GW og lurte veldig på hva dette gikk ut på, hvordan man kommer seg dit..Og eventuelt når i spillet.. Takk
Mr.Garibaldi Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg har hørt mye om Hall of heroes i GW og lurte veldig på hva dette gikk ut på, hvordan man kommer seg dit..Og eventuelt når i spillet..Takk Mot slutten av spillet vil du komme til en arena som heter Tombs of (et-eller-annet-jeg-ikke-kommer-på-i-farten), og hvis du holder ut lenge nok der (det starter som PvE og blir PvP i forskjellige konfigurasjoner) så kommer du til slutt til HoH.
Laserlasse Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Synes det er snodig hvordan folk refererer til 'slutten' av spillet - det er ikke akkurat som om spillet slutter i den forstand.. Bare undres litt på hvorfor folk sier det sånn
Mats1988 Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Kanskje de mener når du har gjort alle oppdragene og de fleste questene Men det tar vel litt tid, eller? Noen som vet ca hvor mange quests det er?
Destructionz Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Kanskje de mener når du har gjort alle oppdragene og de fleste questene Men det tar vel litt tid, eller? Noen som vet ca hvor mange quests det er? Enda jeg ikke har kommet så "langt" enda så kan jeg si at det er enormt med quest, nesten hver eneste NPC har opp til flere quests. Questene tar også litt tid og er kreative og krevende, i min mening iaffal.
Mr.Garibaldi Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Synes det er snodig hvordan folk refererer til 'slutten' av spillet - det er ikke akkurat som om spillet slutter i den forstand.. Bare undres litt på hvorfor folk sier det sånn Tja, jeg kaller det slutten av spillet siden det er ved slutten av historien (for den karakteren, uten utvidelsespakker,) som blir fortalt gjennom oppdrag (missions)... Regner ikke inne quests her, da det finnes et utall av disse og de fleste (om ikke alle) er valgfrie... Det må for all del ikke misforståes med slutten av spillingen, for den derimot varer mye lenger...
Laserlasse Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Og siden vi er inne på dette med guilds og guildhalls - noen som vet hvordan man stiller seg med et _lite_ guild? F eks 4-5 personer? Blir det alt for lite til å kunne ha noe særlig utbytte av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå