Gå til innhold

Bale in Felwood; Monster Omelet recipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper han er i alliance outposten (flightpath) i Felwood. Tilsvarende NPC for horde befinner seg i Bloodvenom Post i Felwood.

Alliance outposten befinner seg i den nordlige delen av sonen så det er ganske langt å traske langs veien. Hvis du er flink til å dodge aggro fra lvl 48-52 mobs så har du en sjans.

Skrevet (endret)
Tipper han er i alliance outposten (flightpath) i Felwood. Tilsvarende NPC for horde befinner seg i Bloodvenom Post i Felwood.

Alliance outposten befinner seg i den nordlige delen av sonen så det er ganske langt å traske langs veien. Hvis du er flink til å dodge aggro fra lvl 48-52 mobs så har du en sjans.

Etter som jeg forstår er han ikke ved alliance sin outpost (som vel er ved Felpaw Village ?), men her:

balefelwood6af.jpg

Det jeg lurer på, er om dette er en fiendtlig plass, eller en slags dungeon med fi mobs.. og han her som "friendly" langt inne i den ev. Slik som enkelte vendors avogtil er... Les: F.eks. vendor inne i Dark Iron leir, nord i Wetlands (Dun Modr).

Endret av superreven
Skrevet

det er dypt nede blant masse monstre ja, ikke akkurat stedet å gå som lvl 49 nei. Monsterene der nede er vel rundt 53 mener jeg å huske.

Skrevet

Jeg har kjøpt denne selv. Vendoren er ved flightpathen ja, rett sør for Felpaw Village. Er du lvl 49 er det fullt mulig å komme dit uten å bli grisebanket.

Skrevet

Umh det kartet der ville jeg ikke gått etter hvis jeg var deg (alliance) Den peker nemlig på nettopp Bloodvenom Post (horde outposten) i Felwood. Tipper alliance har tilsvarende vendor i sin outpost (nord-øst i sonen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...