superreven Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg forstår det er denne fyren som selger denne oppskriften for alliance? Er han i fiendlig område... hørte noe om en dungeon.. oppnåelig for en lvl 49 og nå ham?
Roberticus Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Tipper han er i alliance outposten (flightpath) i Felwood. Tilsvarende NPC for horde befinner seg i Bloodvenom Post i Felwood. Alliance outposten befinner seg i den nordlige delen av sonen så det er ganske langt å traske langs veien. Hvis du er flink til å dodge aggro fra lvl 48-52 mobs så har du en sjans.
superreven Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 (endret) Tipper han er i alliance outposten (flightpath) i Felwood. Tilsvarende NPC for horde befinner seg i Bloodvenom Post i Felwood. Alliance outposten befinner seg i den nordlige delen av sonen så det er ganske langt å traske langs veien. Hvis du er flink til å dodge aggro fra lvl 48-52 mobs så har du en sjans. Etter som jeg forstår er han ikke ved alliance sin outpost (som vel er ved Felpaw Village ?), men her: Det jeg lurer på, er om dette er en fiendtlig plass, eller en slags dungeon med fi mobs.. og han her som "friendly" langt inne i den ev. Slik som enkelte vendors avogtil er... Les: F.eks. vendor inne i Dark Iron leir, nord i Wetlands (Dun Modr). Endret 13. mai 2005 av superreven
Netforce Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 det er dypt nede blant masse monstre ja, ikke akkurat stedet å gå som lvl 49 nei. Monsterene der nede er vel rundt 53 mener jeg å huske.
Arne And Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg har kjøpt denne selv. Vendoren er ved flightpathen ja, rett sør for Felpaw Village. Er du lvl 49 er det fullt mulig å komme dit uten å bli grisebanket.
Roberticus Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Umh det kartet der ville jeg ikke gått etter hvis jeg var deg (alliance) Den peker nemlig på nettopp Bloodvenom Post (horde outposten) i Felwood. Tipper alliance har tilsvarende vendor i sin outpost (nord-øst i sonen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå