masjkus Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Heisann, har et lite problem her. Programet som jeg bruker til å laste over musikken har nå streiket og lurte på om det var noen her som kunne hjelpe med problemet, eller anbefale noe annet. Problemet er: Den vil ikke ta opp, den sier at minidisken er full (til og med når jeg setter i en som kommer rett fra innpakkningen). Dette er veldig irriterende og begynner nå å bli litt lei av den samme musikken. Bruker Sonic Stage som fulgte med og på hjemmesiden deres og der står det at man må taste en brukerting ID som man får når man kjøper for å kunne oppdatere (virket jeg synes er utrolig teit). Det var nærmere ett år siden nå, og aner ikke hvor de er. Noen som noe forslag til hva jeg kan gjøre?
masjkus Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Nei, har ikke det. Laster ned nå og prøver så får vi se hva som skjer. Håper jeg endelig kan bytte ut musikken min .
masjkus Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Det funket som en drøm. Takker og bukker så meget... Gratulerer med dagen alle sammen
Månebaronen Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Det funket som en drøm. Kanskje å ta i.. men her kommer gode nyheter!: Connect Player! Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå