Roger72 Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Hvordan kopiere mailer/adressebok til cd/memmorystick for så å legge dem tilbake etter formatering. Har bla prøvd start-alle programmer-tilbehør-systemverktøy-veiviser for overføring av filer og innstilliger, men vet ikke om dette er rette måten.? Er vel kansje ikke det beste å overføre for mye av de mappene og innstillingene om de fulle i "virus" jeg ikke finner. (Prøvd med AVG Free 7.0 og Trend) Så derfor nøyer jeg med mailer. Har ikke så mye annet på maskinen. Men kan jeg skrive ut favorittlisten? Roger
kjeklulf Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Det er kanskje en ide å fortelle hvilket e-postprogram det er snakk om?
Roger72 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Hehe. Så enig så enig Det er outlook express
kjeklulf Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Veiviseren du viser til fungerer fint da, både for e-post og favoritter.
Martin A. Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Alle mail: C:\Documents and Settings\<bruker>\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\<masse tall og bokstaver>\Microsoft\Outlook Express Adressebok: C:\Documents and Settings\<bruker>\Programdata\Microsoft\Address Book
Roger72 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Hmm Kommer ikke lengre en til"bruker" jeg. da må det evt vere userdata videre. Der er det 4 mapper med masse tall og bokstaver, kan det vere de som inneholder mail. Men så var det adresseboka da? Kjører forrresten xp home om det har noen betydning.
Roger72 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Er det denne du tenker på: veiviser for overføring av filer og innstilliger Har prøvd, men er ikke sikker på om det er rett?? Får jo ikke testet det før jeg har formatert maskina.
b21a Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 (endret) Har du prøvd å eksportere filene?!? Gå inn på fil menyen i OE, der finner du importer og eksporter litt ned i listen Fil->eksporter, velg om det er meldinger eller adressebok du vil eksportere. Burde funke siden du får valg om hvor du vil lagre filen. Endret 13. mai 2005 av b21a
Roger72 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Mener det var det jeg gjorde forrige gang jeg skiftet pc, men får bare opp ekportering til outlook og exchange??
kjeklulf Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hvis du starter veiviseren du selv har vist til så får du opp forklaring om hva som skjer. Kanskje en ide å lese det som står der? Dessuten har jeg jo også skrevet at den fungerer fint for e-postmeldinger og favoritter blant annet.
Roger72 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 Greit nok med innstillingene der til outlook, men hvor er isåfall mappa med mailer?
Roger72 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Det jeg lurer på er om hvor finner jeg mappa med mailer når jeg bruker veiviseren. Jeg finner bare innstillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå