Snorre Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Du har minimalt med tomater høstet da Var det da. Har ikke spilt for å høste tomater for å si det slik da
ovzer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 Hadde det litt gøy nå nettopp. Greide nemlig å gå over en kant. Da gikk jeg rundt i luften og på vannet ol. Legger ved noen screens: Etter mye om og men greide jeg det. Er jo ikke så vant med paint. Bruker Corel Photo Suite til vanlig. Nettopp formatert pc-en. yay!!! hardness feil!! skikelig artig:P
Plmp Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 tok meg en tur i fjæra i stad. ingen problemer å gå overalt. bare å klikke vilt med musa så etter ca 5 sek "forsvinner alle hinder"
HoaXed Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg vant forresten en av førstepremiene i spillet
albions Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 noen som har noen tips til tomatspillet?har bare lyst til å høre hvordan man får fine tomater. (mine tomater er brune når jeg skal plukke dem.) EDIT: glemte link ja. tomatspillet!! 4156373[/snapback] Haha.. Håper du kødder nå :!:
Poor Leno Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 noen som har noen tips til tomatspillet?har bare lyst til å høre hvordan man får fine tomater. (mine tomater er brune når jeg skal plukke dem.) EDIT: glemte link ja. tomatspillet!! 4156373[/snapback] Haha.. Håper du kødder nå :!: 7229702[/snapback] Han køddet iallefall for litt over et år siden @ Hoaxed; Fett at du vant! Hva var premien?
HoaXed Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 noen som har noen tips til tomatspillet?har bare lyst til å høre hvordan man får fine tomater. (mine tomater er brune når jeg skal plukke dem.) EDIT: glemte link ja. tomatspillet!! 4156373[/snapback] Haha.. Håper du kødder nå :!: 7229702[/snapback] Han køddet iallefall for litt over et år siden @ Hoaxed; Fett at du vant! Hva var premien? 7229751[/snapback] Vant den tidens råeste mobil. s700i, og flere tshorter på hvor det står årets tomatdyrker og nr 1. tomat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå