BigT2k Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 (endret) Jeg har word som fulgte med maskinen min, men den har ikke bokmål/nynorsk ordbok. Og jeg trenger desperat en nynorsk ordbok. Så jeg bestemte meg for å laste ned Open office 2.0 beta nynorsk versjon. Etter å ha brukt 2-3 timer på å få inn den *** ordboken, dukket det opp ett nytt problem. Etter hvert **** ord jeg retter så endres ordboken fra nynorsk tilbake til bokmål. Akkurat nå har jeg følgende å si om open office: DE ***** **** som lagde det **** programmet kan brenne lenge i hel*** og suge føttene til den allmektige Bill Gates. Så i den sammenhengen lurte jeg på om noen vet løsningen på open office problemet, eller om noen har løsningen på word problemet. Er åpen for alle lovlige løsninger, må ha den ordboken i kveld! Endret 11. mai 2005 av Simen1
RattleBattle Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Hvilken del av ordet beta var det du ikke forstod? 1.1.4 er siste stable versjon.
Same- Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 (endret) Kan noen være så vennelig og si meg hvordan jeg får til nynorsk stavekontroll i open office? Trenger svar NÅ!! Svar pls Hvordan installerer jeg den ordbok pakke greia? Endret 11. mai 2005 av Same-
BigT2k Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Har nå lastet ned Open Office 1.3 og fulg instruksjonene til å punkt å prikke, men allikevel ser jeg ingen ordbok. dette er ca sånn jeg gjorde det kursing.no
BigT2k Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Har nå fått vite at det foreløpig ikke finnes en fungerende nynorsk ordliste til Open Office. Så same vi må nok kjøpe word
RattleBattle Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Installerte den akkurat nå via file - autopilot - install new dictionaries. Fungerer fint den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå